Tubina ben 1 hafta araştırdım malum fiyat yüksek ama çok araştırdım burda çok insanla konuştum 2.günüm benim ve şuan iyi gidiyor diyette yapıyorum beraberinde tabii yürüyüşte.Ama takınca bir özgüven geliyor insana bir kere dik duruyo insan giydiği yakışıyor