Cansu10 Kızlar 16 aylığız kızımın bıngıldağı hala geniş ve ara da nabız gibi atıyor sizlerin bıngıldağı ne zaman kapandı
Deletedmom812 Cansu10 D vitamini eksikliğinden geç kapanır diye okumuştum burada canım bizim 8 aylıkken kapandı D vitamini kullanıyor muydun?
Janss Cansu10 Dvit düzenli kullanıyor musunuz? Ortalama 1-1,5 yaşı bulabilir kapanması. 16 aylık havuz gibi atıyor olmaması gerekebilir. Doktorunuz kontrolde bişey söylemiş miydi?
Deletedmom819 Cansu10 D vitamini alıyor musunuz. Doktorunuza göründünüz mü her ay kontrolde bakıyorlar normalde.
Arasmertinannesi Deletedmom812 d vitamini ben ağzına damlatıyorum bazen midesini bulandırıyor. Mamanın içine damlatıp verdiniz mi hiç ? Etkisi olur mu? Veya su ile versem?
Cansu10 Deletedmom819 kullanıyorum 1 yaş kontrolünde götürdüm en son puan malum durumlardan götüremiyorum
Nursma Arasmertinannesi ben su ile veriyordum doktor neden kolaya kaçıyorsun demişti o ara da kan tahlili yaptırmamz gerekiyordu düşük çıkmıştı. 🤷 Şimdi çay kaşığının ucuna damlatp veriyorum ağzına damlatmam mümkün değil açmıyor çünkü. 😏
Arasmertinannesi Nursma çay kaşığı ile içiremiyorum tamamını almıyor 2 aylık 🤷♀️ ağzına damlatıyorum bazen ağlarken bile veriyorum 😂😂
Cansu10 [silindi] evet sürebiliyormuş birde doktor bebeğimin dışarıyla olan ilişkisi kafa ölçüsünün büyümesi falan önemli demişti
Nursma Arasmertinannesi 5.5 aylık kızım da ben hep ucuna damlatarak verdim zaten şişeden damlayana kadar ömrümden ömür gidiyo 😁
Cansu10 Anayimben1 bizimde çok geniş değil aslında ama hala bir bi açıklık 2 yaşına kadar sürebilirmiyormuş beklicez
Arasmertinannesi Nursma Bende şişenin ucunu bıçakla açtım yoksa kangren ediyor 1 damla damlayana kadar 😂