Merhaba arkadaşlar oğlum yaklaşık 5 aylık oldu ve bir ay sonra 2 numara mamaya geçeceğiz. Ben bebelac gold kullanıyordum ancak formülü hafif oldugu içindi yani gaz sorunu kalmadığı için normal bebelac kullanmak istiyorum. Bebelac nasıl acaba kullananlar memnun mu? Birde biberon olarak Lansinoh kullanıyorum ve orta akım olana geçtik ne zaman hızlı akıma geçmeliyiz acaba?