Anneler bi aylık bebeğim var ve sleepy bez kullanıyorum. Yaklaşık 15 gün önce poposunda sivilce benzeri kabarcıklar farkettim ve önemsemedim geçer dedim ama silince kanadığını farkedince hemen araştırmalara başladım. Tabiki ilk önce bez kaynaklı olduğu geldi. Fakat araştırma yaparken bi bayanın yazısına denk geldim. Bez pişik yapmaz ıslaklık yapar. Yani şöyle. Bebeğin altını silince ıslak bırakmayacağız yeni bezi takıp önce o ıslaklığı yeni bezle alıp gerekliyse pişik kremi sürüp öyle kapatacağız. Ben bunu denedim ve sadece iki güne tamamen iyileşti bebeğimin poposu. Pişikle başı dertte olan annelere duyurulur efenim. 🙋🏻♀️