Oğlum dün öğlenden beri ishal suuuu gibi yapmıyo aşırı vıcık yapıyo ve yapıcanda felaket ağlıyo ağrı çekiyor.. bu gece ateşimiz hep yüksektii 38,6 en yüksek (dis 38 ustu yapmaz diyenler yine olucak) olabiliyo biraz fazlasii.. arkadasimdan biliyorum dismi onuda bilmiyorum eger disse boyle karin agrisi hic yasadinizmii