Kızım gecede 1 defa uyanır emer koyduğum gibi uyurdu , ancak 4.ayından beri uyku gerilemesiydi atağıydı gece 2 defa kalkıp geriye zor uyuyor . Şuanda 6. Ayına 1 haftası kaldi , atak dönemimizde bitti , normalde bu aylarda tek beslenmeyi bile bırakip uykusu daha düzenli hale gelir diyorlar ama benim kızımın gittikçe bozuldu.suan neredeyse desteksiz uyuyor ama bir o yana dönüyor bir bu yana en aşağı yarım saat bu şekilde geçiyor.müdahaleye de izin vermiyir artık, bu şekilde olan var mı ?