Bugün 2 aylık aşılarını olduk hemşire 2 saat içinde ateş veya huzursuzluk yapabilir dedi ama gündüz hiç birşey yoktu gece uyumaya yakın 37 oldu ateşi bazen 37.1 ve 37.3 oluyor ara ara ince giydirdim ama uyku uyuyamıyorum artıcak diye elimle dokunuyorum sıcak hala calpol verdim bi ölçek ama nedense 1 saate fayda eder diye biliyorum etmedi