[silindi] Evet kesinlikle katılıyorum söylediklerinize bizde mamayla gayet mutluyuz doyuyor uykuları güzel mutlu Keyifli bebek Maşallah 🙏🏻 Ama ne biliyim hep içimde kalıcak 1saattir sağıyorum 1damla bile damlamadı ama belki uyarmışımdır belki bi sinyal bişi olmuştur sabah yine denicem zaten evdeyiz vakit de çok deneyip içimde kalmasın diye uğraşıyorum sanırım
ama emmese bile Sağlıklı Mutluyuz mama olduğu için eşiminde çok desteği var o yediriyor uyutuyor altını temizliyor bensizde herşeyi halledebiliyor sabahları uyuyorm çok yardımını görüyorum ama mama sayesinde tabi