bebeğim doğdu yoğum bakıma alındı tam emmesi gereken sütümün gelmesi gereken dönemde bebeğim yanımda yoktu ve sezeryanla doğum yaptım sağa sağa sütüm gelmeye başladı hergün gidip emzirmeye çalışıyordum orda biberona alıştı eve geldiğinde 2 -3 gün emdi sonra ağlamaya başladı sağıyordum bebek emmediği için sütüm bi süre sonra kesildi mamaya başladık 4 aylık olduk hep mama içiyor kesinlikle pes etme benim gibi sağmamazlık yapma bir yudum bile olsa anne sütü ver canım direnci düşük oluyor en ufak birşeyfe sürekli hastalanıyor sana bunları yaşıyan bir anne olarak en büyük tavsiyem