Gzmdgn Bugun bebeğim ishal oldu ve kan vardı kakasında. Doktora götürdüğümüZde yapılan tahlilden sonra amipli ishal olduğunu söylediler. Çok korktum ve endişelendim. Daha 44 günlük. Yaşayan var mı böyle bir sorunu. Allah aşkına yardım edin çok korkuyorum
Gzmdgn Edakrby kaç aylıktı acaba. Daha çok küçük kahroluyorum. O kadar üzüldüm ki. Bir sakıncası oluyor mu
Edakrby Gzmdgn canım bizim bebeğimiz virüs konuları olmasaydı yatacaktı biraz tehlikeli bir hastalıktı yani elle bulaşan bir hastalıkmıs amipli dizenteri yazıp bakabilirsiniz
Edakrby Gzmdgn 2 haftaya yakındı antibiyotik tedavisi oldu flagyl diye şurup vermişlerdi ve 5 6 saat aç kalırsa organları zarar görür dedi dokturumuz zorda olsa boğazına süt gitsin diyordu benım kızım hiç süt içmedi hastanede serüm filan taktılar
Gzmdgn Edakrby çok geçmiş olsun çok zor bir durum yaşamışsınız sizde. Bizimde dün ishalimiz azdı. Bugun tekrar arttı hiç anlamsdım gün geçtikçe geçmesi gerekmez mi
Gzmdgn Gittik evet. Kaka tahlilinde amip çıktı. Büyük ihtimalle yıkama suyunda kaynar suyu ılıtmak için çeşmeden alıyordum. Ordan ağzına kaçtı suyu sanırım ondan oldu.
Edakrby Gzmdgn evet olabilir dokturmuz onu da söyledi emzik vs şeylerini kaymış su ile temilzleyin dedi