Kızlar bebeğim 6 ay 18 günlük.Yaklaşık 1 aydır kabız 2 numaraya 6 .aya 1 hafta kala geçmiştim.Bebelac 2 kullanıyoruz.Hemen hemen 15 gündür hiç bişey vermedim mama harici ve sürekli zeytinyağı verdim kızıma yine zorlanıyor yine kabız .Mama yapıyor olabilir mi ?