Ben koydum, liseden beri oğlum olursa adı can olsun isterdim, eşim bı iki rahmetli babasının ismini söyledi ama… Sonra o da ikna oldu, can koyduk, can diye yazılıyor kalbimin parçası diye okunuyo, mantar gibi birisi, öpmelere doyamıyorum, inanılmaz seviyorum, yani anlatamam yaşıyorsunuz:))