Merhaba kızlar. Ben normalde izmirde yaşıyorum. Eşim göreve gittiği için memlekete geldik. Korona sebebiyle kaldık buralarda. Bebeğim 6 ay 9 günlük oldu ve uyku eğitimi vermek istiyorum artık yeterince yorucu olmaya başladı. Sürekli ayakta sallanmak istiyor. Öncelikle sorum şu. Annemlerdeyken uyku eğitimi versem eve gittiğimizde düzen bozulur mu? Hoş ne zaman gideceğimiz belli bile değil daha ama merak ediyorum. Bir de burada doğal olarak beşiğimiz yok acaba bunun bi etkisi olur mu? Daha fazla zorlaştırır mı işi?