Arkadaşlar bebeğim iki aylık oldu ve doktorumuz 40 ı cıkınca ve 2 aylıkken geliceksiniz demişti ilk doğduğunda fakat karantina olduğu için evden cıkmıyoruz her hangi bir sıkıntımızda yok gitmeye gerek varmı sizce sadece 3. Aşısına sağlık ocağına gidicez