Prameturearas07 Kızlr eşim 2 gece önce acile gitti bogaz agrısıyla ve tomografi çekildi burnunda numune alındı tomografi temiz gidin biz sizi arıcam dediler numune çıkınca fakat eve gelmeden doktor aradı tomografiden gözden kaçmış çok ufak bi bulgu görüldü hemen gel yurda yerleştiricez sonuç cıkana kadar dendi 2 gün oldu ne sonuç var ne bişey nası oluyor bu var mı başına gelen ne zaman çıkıyorr bunun sonucu deliricem yaa adamda smdi ne Boğazova agrısı var ne ateş var ne öksürük var valla boş boş yattığını düşünüyoruz 😶 Allah herkeZe acil şifalar versin 🙏🏻
Smyra58 Prameturearas07 normalde sonuç ertesi gün çıkıyor e nabızdan siz takip edin muallakta kalmak çok kötü rabbim kimseyi korktuğuna uğratmasın
Hilalrky Prameturearas07 allah allah ben boyle postlar okuyunca cildiriyorum ates olmadan test mest hic bisey yapmayip bulgu yok deyip yolluyilarmis ama yaaa nasil hemenntest yaptirabildi Hatta evde kendini karantinaya al diyipte yolladiklari onca insanlar Kimisinide bole alip negatif insan yanina pozitif insani yatiran hastaneler noluyo ben anlam veremiyorum gercekten sizcede garip degilmi
Tuba_ana Hiç belirti göstermeyen hastalar var belki hasta ama çok hafif atlatacak illa ki belirti beklemeyin sizlere bulaştırmamasi adına bile orda kalmalı riske atılacak bi konu degil rabbim şifa versin tüm hastalara insallah
Prameturearas07 Tuba_ana aminnn insallah cümlesine şifa versin. Doktor şüphe amaçlı yatıralım sonuç cıkana kadar dedi ama bakalım. Allahtan hayırlısı
Prameturearas07 Smyra58 amin Allah razı olsun çok kötü gerçekten uyku uyunuyorum cıkarda görmem diye deliricem 🙄
Prameturearas07 Hilalrky çok haklısınız. Gerçekten 😐 Herkes farklı bişey yapıyor, hızlı KİT diyorlar ama adam 3 gecedir negatif mi pozitifmi bilmediğimiz bi sonuçtan ötürü yatıyor umarım ki bişey yoktur 🙏🏻