Alimalimalim Kızlar korona sebebiyle özellerde yapılan tedavi ücretsiz diye izledim haberlerde sizler de izlediniz mi? Korona ile ilgili fazla para ödemek zorunda kalan vatandaşlarını korumak için tedavi masraflarını devlet yüklenmiş diyordu..
Smyra58 Alimalimalim diyo ama ne kadar yürürlükte ??? Hiç sanmıyorum ben sağlık bakanı çok zorda kalirsak öyle olacak diye bi açıklama yapmıştı ona denk gelmiştim bende
Alimalimalim Sin21 yok korona acil kansanıza alındı o yüzden ücretsiz olucak ücret talep edemeyecekler dedi