Merhaba bugün 4 ay 1 günlük olduk. Ek gıdaya geçeceğiz fakat sağolsun doktorumuzun verdiği listede bana yarayacak hiç bir şey yok. Malumunuz bende hepiniz gii çok tecrübesizim. İlk gün ne vermem gerektiği listede sebze çorbası yazıyor. Ama sebze çorbasıyla başlanmaması gerektiğini biliyorum. Kaç kaiık vereceğim, 3 gün kuralı, alerji oluşursa nasıl belirtiler olacağı, hangi durumlarda geyirmem gerektiği hakkında zerre bir şey söylemedi sağolsun. Sorum şu ki 4.ayda ek gıdaya geçenler doktpr elinize ince ayrıntısıyla liste verdi mi? Verdiyse bana e.mail yoluyla fotoğrafını çekip atar mısınız rica ediyorum. Neyin nasıl yapılacağı ne kadar verileceği hakkında en ufak bikgim yok...
gizem0513@hotmail.com