Smyyzngn Adarenn Bizde tokatta yaşıyoruz burada da 4 yazıyor ama çok daha fazla hissettik rabbim bu zor günlerde yardımcımız olsun
Duce28 Adarenn canım kuzenlerim soyledi baya hissettik diye bulancak sallanmış. Allah korusun doğal afetlerden.🤲
Deletedmom331 Adarenn ben Gümüşhane Şiran’da yaşıyorum canım ama hissetmedim belki de uykulu olduğum için
Adarenn Duce28 daha öncede deprem yasadim Giresun’da ama böylesini ilk kez gördüm 4 büyüklüğünde yazıyor ama çok daha fazla hissedildi
Smyyzngn Adarenn korkudan mı bilmiyorum ama bana çok uzun geldi bebeğimi hemen alamadım belki de o yüzden öyle geldi
Duce28 Adarenn yere çok yakın çünkü canım . Allah korusun ya çok korkmuş bizimkiler de . Pek deprem olmayan bölge olunca daha da ürküyor insan . Allah cümlemizi korusun kazadan , beladan , doğal afetten inşaAllah 🤲
Aselmevailaysena Adarenn hepimize geçmiş olsun canim bizde cok hissettik ünyede bebeğimi nasil kucağıma aldığımı bile hatırlamiyorum