Merhaba. Bebeğim 13. Aylık ve geçin hafta bacaklarının arasında bezinin değdiği yerde hafif kızarıklık olmuştu. Ben deterjan koymuştum kıyafetlerine. O kıyafetleri giydikten sonra o kızarıklık kabardı ve genişledi. Doktora gittik şurup ve krem verdi. Kızarıklık rengi koyulaşarak azaldı. Üstünden 4 5 gün geçti şimdi tekrar bez bağlarken aynı yerde hafif kızarma gördüm ama bu kez deterjanla alakalı değil çünkü koyafetlerini deterjanla yıkamadım. Yakın zamanda Yediği şeyler her zaman tükettiği şeyler devam sütü, tarhana, patates, pilav tavuk. Bende aynılarını yedim. Kızarıklık hafif kanarip genişlemeye başlıyor. Doktor alerji ddi ama tekrar neden belirdi hem de aynı yerde. Ne dokanmış olabilir. Tehlikeli diye Doktora da gidemiyoruz. Bu kızarıklıklar neden olr biri bna Bilgi verebilir mi. Uyuyamıyorum