Defalarca yazdım soru amaçlı ilk anneliğim ama kimse nedense bana cevap yazmadı
oğlum ilk doğduğunda hafif sarılık geçirdi erken doğum bu arada 3 günlükken doktor kontrolunde hafif sarılığı var bol bol emzir dedi emzirdim ve mamadesteği yaptım sütüm azdı sezeryan doğum yapmıştım geçti gibiydi baya bi sarılığı yinede dikkat ettim aile hekimi elide yüzü gibi sarı olursa önemli o zmn getir dediği için getirmedim oğlum şuan 2 ay 3 gğnlük ama eli beyaz yüzü ve gözleri sarı başına böyle bişe gelen varmı şu durumda korona sebebiyle doktorada gidemiyorum