Kızlar merhaba . Oğlum haftaya 16 aylık olacak 3 gün önce ilk adımlarını attı koridoru baştan başa yürüdü. 3 gündür de biz elini bırakıp hadi oğlum dediğimizde yürüyor. Ama kendi isteğiyle yürümüyor. Ne zaman kendisi yürümeye başlar acaba . Geç
kaldığı için yürümeye endişelendik baya.