Kutay_16 Hamile olduğunuz için duygularinizi yoğun yaşıyorsunuz ancak eğri oturup doğru konuşmak gerek. Elbette bazen bebelerin biri araya kaynayacak, birinin sorunu farkedilemeyek, biri bazen sevgisiz ve yalnız kalacak. Ancak bu yas aralığı her ne olursa olsun muhtemel hayatında en az bir kez yasanacak. O yüzden bu durumun suçlusu siz değilsiniz. Yaş aralığı degil. Kardeşlik budur, paylasmaktir. bazen annenin sevgisini bile kardesinle bölusmektir.
Siz yine de kucuk bebisiniz dogmadan, buyugunu besigine alıştırmaya başlayın. Diğeri de ayni sekilde besigine alistirarak buyutursunuz. Boylelikle sorun olmaz diye düşünüyorum.