Meloo 4 aylık erkek bebeğimde yüksek derecede enfeksiyon çıktı doktor da amikozit diye bi iğne verdi bizde acile götürdük yaptırmak için ama kaç mg yapcam ben bunu diye bana sordu bende tereddüt ettim yaptırmadım. sonra kendi ebemize götürdüm oda ben böyle bi riskin altına giremem ilkini acilde yaptır dedi kesinlikle haklı ebemiz bu konuda 👍 bu iğneden bebeğine kullanan var mı kullandıysanız yan etki yaptı mı kaç doz vurdurdunuz
Meloo [bilinmeyen] evet haklısınız ☺️ Ben yaptırmak istemiyorum aslında da bebeğimin sağlığı için de yaptırmak zorundayım galiba 😔
Elms_elf @Meloo canım benim kızımda da olmuştu 2 aylıkken hiçbir yan etki yapmıyo merak etme dozunu da doktor yazıyor reçeteye, enfeksiyonun miktarına göre ve bebeğin kilosuna göre.Doktoru arayıp bi sor istersen
Elms_elf @Meloo ayrıca iğneyi alıp ilk olarak sağlık ocağına gitmiştik vurdurmaya.Onlar da vurmamıştı ilkini hastanede vurdurun diye.Risk almak istemiyorlar.Ama sonraki iğneleri vuruyorlar.
Meloo Elms_elf evet bende ilkini acilde yaptırcam daha sonradan sağlık ocağında yaptırırım antibiyotiğe karşı alerjisi varsa diye