Arkadaşlar bebeğim 8 aylık. Son zamanlarda kendini kasmaya başladı. Genelde yemek yemek istemediği, çok acıktığı, keyfi yerinde olmadığı zaman yapıyor sanki. Sinirleniyor. Var mı başına gelen. Diş çıkardığı için olabilir diye düşünüyorum ama ihmal etmek de istemiyorum.