Fadiksamet Hilall ozel hastanelerin acili bebekleri kabul etmiyormuş aradim sordum virusten dolayi onlem amaclu bebek kabul etmiyoruz dediler
Melisa30 Fadiksamet düş aldırın sadece üstüne ince giydirin hatta bezınde birakın sirkelı su yapıp vücudunu silin eklem noktalarına koyun o bezı ağlarsa korkmayın hastanelerde buzlu suyun içine koyuyorlar
beseranne Fadiksamet fitille ateşi düşmüyorsa enfeksiyon olabilir. Çok geçmiş olsun kuzuya. Doktorunuz yok mu arayabileceğiniz? Normalde sağlık ocağı mı takip ediyordu? Düşmezse götürmeniz gerekecektir, inşallah gerek kalmaz 😔
Fadiksamet beseranne malesef oyle arayabilcem bi doktor yok saglik ocagina yada poliklinikte herhangi bi doktora goturuyordum. Hala dusmedi atesi 39 da seyriyo. Surekli sicriyo uyumuyo ama gozu hep kapali inliyor
Fadiksamet Annesirintugceuzun goturdum 4 gun once patlayan disin atesinin simdi oldugunu söyledi bide bogazlarinda kızarıklık var biraz dedi
Hazal89 Fadiksamet calpol ateş düşürüc verdin mi eğer yoksa eşin nöbetçi eczane bulup alsın hemen ateşi geçerken yüksek ihmale gelmez ılık duş aldır kasık ve eklem yerlerine ıslak bez koy üstünü çok kalın giydirme başka hastahane seceneği yok mu gideceğin
Fadiksamet elifzeze amin. Duşu onermiyor kimse en bilinen yanlışmış hemşire bi arkadasim soyledi aldirsam mi acaba ne varsa eski usullerde var aslinda
elifzeze Fadiksamet ılık duş aldirabilirsiniz ama kafasını islatmadan bana doktorum soylemisti bi ara sizde en iyisi yine bir doktora danışın en guzelini o söyler
Fadiksamet Sibel5258 amin insallah yapiyorum surekli bakalim en azindan daha fazla yükselmesini onlemis oluyorum ama hala 39 atesi dusmuyor
Fadiksamet Seydameva nefes alislari bile bi degisik sanki zor nefes aliyormus gibi sizde de oylemiydi
Seydameva Fadiksamet evet öksürükte vardı aynı zamanda ama ilk 1 hafta hiçbir şeyi yoktu sadece ateşti sonra işte 2 gün hastanede yatıık allahım size yaşatmasın 🤲🏻
Deletedmom143 Fadiksamet 112 yi arayıp acil doktoruna bağlanın o size bilgi verir ben açıkçası hep öyle yapıyorum
Fadiksamet Yagz bana da dis ve bogazda kizariklik dedi goturdum de ama hic oyle durmuyor bu virüs belasina kimse dogru duzgun ilgilenmiyor resmen 10 metre öteden kontrol etti cocugu
Mrvdllr Lütfen biran önce acile başvurun ateş ihmale gelmiyor 40 derece ateş yüksek bir ateş tedbir alıp gidin biran önce
Fadiksamet YamacMiran ılık bezle kompres yapiyorum eklem yerlerine dus aldirmadim daha doktora goturdum dia ve bogazda kizariklik dedi
Asafemir Fadiksamet nasıl oldu bebeğiniz bizimde o şekilde kaka tahlili yapıldı mantar çıktı ama düşmüyo ateşi antibiyotik ve paranoks fitil kullanıyoruz