merveikra kizlar meraba 3 aylik kontorolde kizim 7 kilo cikti saglik ocaginda bugun ozel hastaneye goturdum oksurugu oldugu icin orda da 7 kilo cikti yani 25 gunde hic kilo almamis mi anlamadim sadece anne sutu aliyor bu arada
Tugra merveikra 3 aylık 7 kilo maşalahhh çok iyi değil mi ? Ben de dün gittim . Hem mama veriyorum hem emziriyorum . 3 aylığız 6 kilo . İnternette normal yazıyor ama uğraşlarım sonucu bence az
Asli91 merveikra ayına göre kilosu iyi ama benim kızımında kilosu boyu sağlık ocağında daha düşük çıkıyo. Aralarında mutlaka fark oluyo.
Nazlina merveikra 3.ayina gore kilosu cok iyi bence kafaniza takmayin bu kadar daha sık emzirin ama kilosu cok normal bence
merveikra Tugra az degil canim gayet iyi bnce. bnde kilosu az demiyorum zaten sadece kilo almamasina sasirdim
merveikra [bilinmeyen] oyle yapicam bide saglik ocagi kiyafetle tartti hastane kiyafetleri cikarip tartti belki ondan fark etti
Gudigudi Buna cok benzer bir basligi ben de acmistim. Herkes burdaki gibi ayni yorumu yapti. Kilosu nasil diye sorulmuyor ki hic kilo almamis deniyor. Totalde 7 kilo iyi evet ama hic kilo almamasi garipsenmis dogal olarak. Benim bebegimde de ayni sey oldu ama hemen sonrasinda kilo alimi hizlandi tekrar. Hareketlenmeye basladiklari icin eskisi gibi ayda 1 kilo ve uzeri kilolar alinmiyor sanirim.