bossbabysmom Bebegim 3 bucuk aylk sürekli eli ağznda diş kaşıyıcıyla diş etlrrni biraz kaşıyorum iyi geliyor aceba diş çıkablr mi?
Azizeguney bossbabysmom Erken diş çıkması için. Kendi uzuvlarını tanımaya başladığı için eller sürekli ağzında olucak. Hele bi oyuncak tutmaya başlasın bütün oyuncaklar salya olucak, ağzından düşürmez hiç :)
izmirliannee bossbabysmom içimi okudun sanırım post açmayı düşünüyordum 2 ay 25 günlük bugün çok zor bir gün geçirdim ateş, iştahsızlık vs https://imgyukle.com/i/QQrWNt
bossbabysmom Azizeguney tutmaya basladı biraz hemen ağzna göturuyo ağzini tam bulamayınca sinir oluyor :D
Azizeguney bossbabysmom Diş çıkacağı zaman çok işine yarıycak iyice öğrensin oyuncak tutmayı kendi kendine kaşır dişlerini 😂
ertugrulbey19 Dişler çıkmak için zemin hazırlanıyor o dönem bildiğim kadariyla daha çok ellerini tanımaya başladığı için sürekli ağızlarında oluyor