Merhaba . Bugün kızım 7 aylık oldu ve B tipi menenjit aşısını olduk özel aşılardan . Bundan önceki hiçbir aşıda en ufak bi sıkıntısı olmadı . Doktorumuz bu biraz ağır bi aşı diğerlerine göre daha zorlu geçirebilir süreci dedi . Öyle de oldu halsizleşti ateşi çıktı ama şimdi uyandığında solunumunda sıkıntı olduğunu farkettim . Kolunu dahi kaldıramıyo nefesi kesiliyo gibi . Uyuyunca bi sıkıntısı yok . Annem ağrıdan nefesi kesiliyo gibi oluyo dedi . Saat geç olduğu için doktorumuza da ulaşamadık . Hastaneye de gidilmiyo şu süreçte malum 😔😔 bu aşıyı yaptırıp bu tür sıkıntıyla karşılaşan var mı acaba