Gerçekten her bebek özeldir bunu biliyorum bu postu başkası yazsaydı belkide bende derdim her bebek özeldir gelişimi farklıdır diye. 7 buçuk aylik bebeğim var. Emeklemiyor yatırdığımda önüne oyuncaklar koyuyorum çabalasın diye hıc sevmiyor yüzüstü olmayı hemen dönüyor. Benim bebeğinden 20 gün büyük bir bebek var tanidigimin bebek hem emekliyor hem tutunup ayaga kalkıyor. Acaba özel bir çaba sarfediyorlarmi anneleri emeklesin veya tutunsun kalksin diye biz yurutecde yürüyoruz ama ben emeklesin isterdim.