Sareveduygu Merhaba sevgili anneler .2aylık kız bebeğim var .gaz problemimiz için sab simplex kullandık ama faydasını görmedim.nurse Harvey’s kullanmayı düşünüyorum ama kullanan yada bilgi sahibi olan var mıdır
Ecee Sareveduygu ben kullanıyorum günde 20 damla iyiyiz baya umarım sizede iyi gelir. Damla sayısı fazla diye sakın az damlatmayın o zaman işe yaramıyor denedim 🙁 günde 10 damla damlatmıştım gazdan 14 saat boyunca 2 saat uyudu
Eee Sareveduygu Bn surubunu kullaniyorum canm günde 3 kez 1,5 ml olarak tamamen gecirmesede gaz sorunumuzu yinede daha iyiyiz öncekine göre
damlahira Sareveduygu Bende kullanıyorum çok memnunuz çok şükür biz tavsiye üzerine kullanmaya başladık sizede tavsiye ederim canım
ssemra Sareveduygu ben de ondan memnun kalmadigim icin sab simplexe gectim. Ama bu da belli bir süre sonra ise yaramamaya basladi. Nurse harveys de de oyle olmustu ilk bas etki ediyor sonra alisiyor herhalde bunye fayda goremiyorum
Sareveduygu Ecee peki uyku yapıyor diye okudum sizde nasıl bir etki yaptı bebeğinize ve bebeğiniz kaç günlük
Pinar35 Bn kulllnyorum bızde 2bçuk aylgz bı sıse bbtı bıseye yaramadı dedım ama bnm salaklıgım kpagındakı tozu sıseye bosaltmk lazmmiş onu yaptm suan 2. Sısedeyız 1 hfta oldu meme agzndyken ble bn bişey yapmadan gazını cıkarıyo bıde yannda bıogaıa kllanıyorum
Fazilettt Sareveduygu bende aldım şurubu galiba ama yinede kendini sıkıyor az veriyorum galiba bir çay kaşığı 15 günlük bebeğim
Tazeannelik 2 ayliksa bebegin surubunu tavsiye ederim şurup daha etkili ben kullandim bebegim 3 aylik olmak uzere biraktim gaz sorunumuzu bitirdi gunde 3 defa 2 ml seklinde verdim