Bebeğim 5,5 aylık ve alerjik egzaması var doktor değimi ile atomik egzama dedi bir merhem ve birde bu damladan verdi ama içeriğini okuyunca 2 yaş altına verilmez diyor doktor da kullan rahat uyur kaşıntısını ve alevini alır rahatlatır bebeği dedi ne yapsam bilemedim bu şekilde bu aylarda yani 2 yaş altı bu damlayı kullanan var mı ?