Duyguasel35 merhaba benim bebeğimde 4 ay 7 günlük. Yaklaşık 1 haftadır oda öyle açlık süresi gündüz için çok uzadı bi gün hatta 8 saat beslenmesini oldu. 4. Ayda bebeklerde meme ve mama reddi olabiliyormuş. Ben hiç telaş yapmadan iyice acıkmasını bekledim zorlamadım. İyice acıkınca gayette kabul etti. Telaş yapmayın hiç. Bize doktorumuz 16 saat bile aç kalsa bişey olmaz o acıkınca zaten ortalığı ayağa kaldırır telaş etme demişti ☺️👍