Kızlar özellikle gündüz uykuları için soruyorum. Emzirdikten sonra gaz çıkarıp uyutmak mi mantıklı emzirip gaz çıkarıp biraz vakit gecirip uyutmak mı ?
2bucuk aylık bebeğim gündüz uykuları 45 dk geçmiyor tamam şuan yapacak bisey yok uyku eğitimi falan erken dönemdeyiz ama ben emziriyorum gaz çıkarıyorum kusmasın diye 10 15 dk dik tutuyorum alt degistir vakit gecir derken 1bucuk saat geciyo sonra uyutuyorum e bu sırada acıkmaya basliyoda ondanmi az uyuyoki sizin gündüz rutininiz ne merak ettim.