Merhaba anneler ; benim bi sorum olucak 1,5 yasinda bebegim var emzirmeyi biraktirdim 1 ay oldu ve geceleri uyumuyor süt veriyorum geceleri doysun ac kalmasin diye yine aynı .. sizce süt dokunuyo olabilir mi gece vermememmi gerekiyor bilgisi olan yazabilir mi bu sorunu nasil aşmalıyım ..