Cok güzel agı bıgu sesler cıkarıyor.
Herseyı agzına götürmeye calısıyor battaniye, kolunu vs.
Bebegimin gece uyanmaları sıklaştı.
gazını kendi kendine cıkarmaya basladı diye sevnmişken bikaç gündür dha fazla gaz sancısı cektgimizi farkettim
ve dönüp baktıgımda atak haftasjnda oldgmuzu anladım bebeğim 1 hafta gec dogdugu için 12. Hafta atagımızın bitmesine 3 gün kalmıs.
uykusuzluk haf safhada, cektigm baş agrılarını saymıyorum.
sürekli uyumak istiyor ama uyuyamıyor aglıyor
meme reddi yasıyoruz memeyi ağzıyla itip aglıyorr..
Kucakta hoplata hoplata emzirmeye calısıyorum bu sefer de agzıyla tutamıyor memeyi diye sinirleniyor ama sürekli kucak ve hoplatılmak istiyor.
zor süreçler artk böyle uykusuz günleri yasadıgmda direk atak hesaplamaya girip sebebini öğreniyoeum ve kendmi buna hazırlıyorum. Bunlar geçici diyorum sebep arama bebeğinin mızmızlanmalarına diye. Hersey yine de cok güzel. Sonsuz şükürler olsun onu bize veren Rabbime
tüm annelere sabır ve kolaylıklar diliyorum iyi geceler.. ☺️
sizlerde bizlere tavsiye ve moral amaçlı yasadıklarınızı, tecrübelernizi ve buldugunuz çözümleri yazablirsinz. Simdiden tesekkürler