Merhaba arkadaslar , dogum yapali 13 gün oluyor.
Dogumum zor gecti baya ve dikislerim vardi cok suan daha iyiyim ama dikislerimin oldugu kisim iyilesmek üzere ve oradan sanki hava atiyomus gbi birsey hissediyorum bu normalmi ?
Endise ediyorum ister istemez kafama cok takildi ilk gebeligim oldugu icin yeni tecrube ediyorum😒😒