Busrabasak küvet bana zor geldi her akşam çıkar kovs maşrapa onu bunu taşı.
Duşakabine bi havlu seriyorum, başının altına bi lif katlayıp koyuyorum.Bunları sadece oğluma kullanıyorum ayrılar.
Bebeğimin lifini şampuanını sıkıyorum sırt üstü yatarken karnını bacak aralarını boyun altını köpüklüyorum,sonra elimin üstünden suyu tutuyorum. Önce ayaklarına karnına ellerine hafifçe.Hiç sıçramıyor korkmuyor gülüyor daha cok.Köpüklemeden önce de aynı şekilde bi ön ıslatıyorum. Sonra yüzü koyun çeviriyorum, sol koluma yatırıyorum, sırtını sağ elimle lifleyip başını köpüklüyorum ve su tutuyorum. Bu kısımda biraz ayaklarını oynatıyor ama kaymıyor elimden. Son bir komple su tutup yavaşça havlusuna sarıp cıkıyoruz.
He bi de 37 günlüğüz daha. İlerleyen aylarda muhtemelen file filan kullanırım kollarım taşıyamaz 😂