Merhabalar. Bebeğim 8 aylık. Bir süre önce bir göğsümdeki süt akmadı. Akşam bebeğimi emzirdiğimde geçti. Acısı ise 2 gün sonra. O günden beri göğüs ucum sürekli acıyor. Bebeğimi emzirmek işkenceye döndü. Artık sadece emzirirken değil normalde de acıyor. Bebeğim biraz huysuz. Emerken hep göğsümü çekiştiriyor. İlla ucundan emecek. Gece uyurken bile çekiştirip emiyor. Ben yaklaştıkça o geri çekiyor kafasını. Kafasını tutunca eliyle göğsümü itiyor. Biraz daha ısrarcı olursam memeyi bırakıp geri alıyor. Bu şekilde emdiği için olabilir mi. Yaşayan biri varsa nasıl geçeceğini söylesin lütfen.