Merhaba kızım 34haftalık doğdu. Rop muayenesinden geçmişti fakat sol gözünde 4.aydan itibaren dışa kayma oluşuyor gözü daldığında. Doktor 8.ayda gel geçmezse demişti. Hastane yerine muayenehaneye götürmek istiyorum hüseyin yetik ya da onun gibi iyi olan doktor önerisi alabilir miyim? Bir de muayene ücretleri nedir özel sigorta geçiyo mu