Benimde doğalı 9 gün oldu doktor gözün beyaZında hafif sarılık var test yapıldı 5. Gün de 9,4 çıktı doktor gayet iyi dedi ama ben yine böyle tedirginim bazen yüzü de sarı geliyor bazen sarı değil aka hep takip ediyoruz vücudunda allahtan yok 2 saatte bir emziyorum bazen uyanınca 1 saate bir vs sık sık emziriyorum bakalım ne olacak haftaya perşembe günü muayemiz var inşallah düşer kalmaz bakalım uyuyor çünkü yani uyandırınca emiyor ama bazen kendi ağlıyor bu nadir o zaman hemen tutturup emzirmeye çalışıyorum korkuyor insan inşallah geçer bu süreç yok şekerli su ver diyorlar yok vermem doktor demedi öyle şeyler gayet iyi dedi ben gün ışığına çıkartıyorum bakalım ama kaka ve çiş takibi yapıyoruz güzel bakalım