Korkutma amaçlı yazmak istemiyorum ama benim ilk gebeliğim de normalde reglim 3-4 gün sürerdi ama bu seferki bitmek bilmemişti doktora 16 gündür regliyim diyerek gittim hormondandır vs demişti testte yapmıştı ama sonucu göstermedim hormondandır düşüncesiyle daha sonra 22.günde tekrar testleri alıp gittim düşük yaptığımı söyledi böyle bir ihtimal olabilir diye düşündüm yinede ama..