Yaseminkoltuk24 biz yasadik. Hiiiiggk diye sanki son nefesini aldi diyordum elim ayagim birbirine giriyordu. 2 doktra gittim normal aciliyor cigerleri fln dediler. Sonra baska bi doktora gittim o buldu neden oldugunu. 1.ihtimal laringomalazi ama hafif duzeyde korkma 1 yasa kadar kendiliginden duzelir dedi 2.ihtimal reflu mide icerigi soluk borusuna yaklasinca bebekler asitten dolayi nefesini kontrol edemiyormus. Bize gastrotuss baby verdi kullanin reflu ise iyi gelir degilse zarari olmaz demisti. Kullaniyoruz cok memnunum baya azaldi sikayetlerimiz ve evet bizimki de cok hickiriyordu