Saniye Mrb anneler kimyon baharatı bebeğin gazı için iyiyimiş bende yemeğe kattım faydasını gördüm gibi başka nasıl kullanabilirim bu baharatı çay falan olur mu lütfen bilgi verin annişler
Annemmm Saniye çayı da olur , bende her yemeğime her yediğime katıyorum, bardağa az kimyon koyup üzerine de su ekleyip içebilirsiniz🌸
MervElizan Saniye Ben tohumunu almıştım onu kaynatıp içiyordum. Bebeğime de veriyordum 2 3 çay kaşığı vallahi faydasını gördüm gaz sıkıntımız bitti metsil kullanıyordum bide
deletedmom4842 Saniye Toz kimyon alma tohum hali var aktardan alabilirsin bir fincan suya 1 tatlı kaşığı koyup 10 dk bekle sonra iç
16102018 Bende su bardağına iki çay kaşığı atıp içiyorum ılık bir şekilde onun haricinde yemeklere de atıyorum
dphnln Saniye Kimyonlu rezene çayı içiyorum ben ebebek ve joker mağazalarında var. Belki eczanelerde de vardır.
aselin_annesi Saniye Tohumunu cezveye 1 çay kaşıığı koy bir küp şekerin yarısı kadar şeker koy su ekle kaynat faydası evet var ama çok fazla da kullanmsyın çünki kimyonda önce gaz yapar sonra sonra rahatlatır
Yusufunannesi Saniye 2 tatlı kaşığı rezene, 3 çay kaşığı da toz kimyonu çaydanlığın üstüne demliyorum, 3 fincan çıkıyor. Sabah öğlen akşam demleyip içiyorum 3 demlik çayı. Çok şükğr bebeğim 18 saat uyuyor günde. Gazımız oluyor ama bunaltmıyor çok.