Azra3008 Herkese kolay gelsin, kızım 8 aylık gece uykusuna çok zor dalıyor ve gece çok uyanıyor, emziğini atıyor ağlıyor bazen neden yokken ağlıyor en az 20 defa bu şekilde tekrarlıyor, ne yapmamız lazım yardımcı olur musunuz?
HayriyeM Azra3008 o dönemde benm kızım da öyle yaptı oyun oynamak istiyor uyumayı reddediyordu o atakları geçti 10 aylıkken şimdi 12 aylık hemen dalıyor uykuya hiç reddetmiyor
Biyolog16 Bende bebeğim de 8 aylıkken aynı sorunları yaşadıM. Uyku düzenlemesi yaptım ondan sonra düzeldi. Araştırdığımda artık büyüdüğü için daha az uyuması gerektiğini gördüm . Günde 3kere fazla uyuyordu fazla geliyormuş🤷🏻♀️ sabah öğlen arası 1 uyku öğlen akşam arası 1 uykuya düşürdüm. Son uykusundan en geç 4,30 5 gibi uyanırsa saat 8,30 da yatıp hiç uyanmadan sabahı ediyorduk. Umarım sizinde uykuyla ilgidir ve bu şekilde atlatırsınız ☺️
Azra3008 Biyolog16 gece uyanmalarını saymazsak sabah 7:00-7:30 gibi uyanıyor tekrar 10:30 gibi uyuyor 12 civarı uyanıyor sonra 3 gibi tekrar uyuyor daha sonra 9 a kadar bekliyoruz 9 da uyutmaya çalışıyoruz 11 e kadar anca uyuyor bugün öyleydi yani
Biyolog16 Azra3008 bizimkide şuan 7-7,30 da uyanıyor kahvaltısını ettirip emzirip yada mama verip 9-9,30 da uyutuyorum en geç. Belki bir iki saat sabah uykusunda itibaren erkene çekseniz etkisi olur mu acaba. Bizim de o ayda saatte 1 uyanmalarımız vardı 2 hafta gibi sürdü delirecektim 🤷🏻♀️. Sonrasında uyku düzenlemesi yapınca direkt geçti belki de atak dönemiydi ve o sebeple geçti ben uykudan sandım. Allah yardımcınız olsun geceleri tam uyudu derken ağlamalarla tekrar tekrar uyanmak çok zor ve yorucu ama geçiyor. İnşallah sizlerinde en kısa zamanda geçer 🙏🏻
Annesinindurusu Benim kızımda bu şekilde hele akşam uykusuna yatıp bi şekilde uyanırsa geri dönmüyor uyumamak için direniyor uykusu olduğu için de bağırıp duruyor şu uyku mevzusu tüm günümü alıyor gecesi ayrı gündüzü ayrı🤕
Susamm Azra3008 yalniz değilmişim çok şükür. Ben de araştırdım biraz. Buradaki arkadaşlarında dediği gibi atak haftasindayiz sanırım bu yüzden. Uykuya dalmadan önce Emzigi defalarca agzindan atiyor defalarca agzina veriyorum ta ki uykuya dalana kadar. He bir de uyurken çığlık çığlığa uyanmalarini saymiyorum bile.
Azra3008 Biz 8 aydan beri böyleyiz doğduğu zamanlar kolik oldu sabaha kadar hiç uyumadı onu atlattık şimdi de gece uyanıyor durduk yere ağlıyor emziği çıkarıyor sonra ağlamaya başlıyor yarım saate bir uyku eğitimi ve ya meditasyon gibi şeyler araştırmaya başladım artık bilen varsa yardımcı olabilir mi ?