rabiayarol 1 Ay 15 Gün’lük Bir Oğlum Var. Kendim’de Değişiklik’ler Yapmak istiyorum Ama Emziren Bir Anne’yim. Saç Boyatabilir Miyim??
svgcn rabiayarol ben oğlum 4 ayına girmesine yakınken açıp bakıra boyattım bir sorun olacağını düşünmüyorum.
turkuaz1290 rabiayarol boyat tabıkıdee saç diplerinden süte geçse saçımızın yğlarıda geçer ozaman 😀😀 kasmayın oladar ben hamıleyken bıle boyadım hep Allah korusun içinizi rahat tutun bişeycik olmaz
Dragonannesi rabiayarol walla ben öyle bir şey duymadım her duyduğumuza da inanmaya gerek yok zaten bana mantıksız geliyor siz de kendi kararınızı verin bence ama içiniz rahat olsun o kadar da olacağını sanmam..