Kbrmrc sütünüzün 100 cc çıktığını düşünelim 3 kere sağıyorsanız bu 300 cc sütünüz dolabınızda hazır ve nazır bekliyor demektir. Birde bebeğinizi emziriyorsunuz. E neden mama veriyorsunuz sütünüzü verin.
aktif emen bebeğiniz varsa sağım yapmanızda gereksiz. Sütünüz artar sürekli sağmak zorunda kalırsınız sağmazsanız mastit olur. Ayrıca sütünüz tazyiklenir bebeğiniz emerken sıkıntı yaşar. Bence her istediğinde sadece meme verin. 3 saatte bir olur 3 dk da bir olur. Sadece emzirin.