Prensin1annesi vala canim her dojtorun gorusu farkli bu konuda bence bebek karar veriyor cunku oturmak istedini belli ediyor bizimki de otirmayi seviyordu bide saatlerce birakmiyordum gunde toplasan 1 saati bulmuyor gun gectikce oturmasini usattik ve simdi oyuncaklariyla falan onun icinde otururken oynuyor isim olmayinca ben yada babasi bacak aramiza oturtuyoruz desteksiz ve oturuyor ama arada devriliyor😂