Melekler yavrum prima, Prima Prima Prima… 12 saat almadigim oluyo, sıfır pişik… Islak mendil de üni baby yenidoğan… Oh💥 bomba… Kaka dışında çişi nerdeyse hic önemsemiyorum, ya bişi sorcam diğer bezler çok mu ucuz? Oğlumun bezlerini hep babaannesi aliyo, ben sanırım 3 paket ancak almisimdir doğduğundan beri, ondan fiyatlarını bilmiyorum, hangi bez kaç para neden Prima kullanmiyosunuz?