Newmom Kizlar anneler nurse harveys i nasik kulkaniyorsunuz 50 gunluk bebegim var 5 ml dior gunde 4 kez ama cok deglmi siz nasil veriyorsunuz
Fazilettt Newmom 15 günlük bebeğime bir çay kaşığı veriyorum cnm bende sizinki baya büyük anca verin korkmayın
Sevda01 Newmom 2ay 3günlük oğlum 3hfta önce verdi dr muz günde 3kez 1çay kaşığı dedi oda 1ml tekabül ediyor
DuyguYldz Newmom canım 20 günlükte beri kullanıyoruz 40 imiz yeni çıktı günde 3 defa 6 damla şeklinde veriyoruz ben damlasını kullanıyorum surubuyla ilgili bilgim yok. Eczacı günde 20 damla kullanabilirsiniz faxlasini kullanmayın dedi
Ecee [bilinmeyen] bende damla kullanıyorum ama günde 40 damla çok gelmedi mi cesaret edip veremedim 10-10 veriyorum ven☹️
durusenli [bilinmeyen] her öğünde 20 damlamı benım Dr bana sabah öğle akşam 5 damla dedı o şekilde kullanıyorum ama hala çok kötü bebeğim
Tazeannelik Canım 2 aylik olduktan sonra surubu oneriyo doktorlar bende 50 gunlukken baslamistim 2 ml cekiyodum veriyodum cok iyi geldi 3 aylik olucaz biraktim gaz sorunumuz bitti cok şükür
Tazeannelik Newmom ben mamayla besliyorum bebeğimi gunde 3 defa hergun ayni saatlerde tabi 2 ml cekiyodum mamasina koyuyodum ama bazen cok gazli oldugunda 3 ml koydugumda oluyodu
Tazeannelik Ayazz444 ilk basta yapti cok uyku yapti sonra uykusuda düzene girdi tavsiye ederim canim ben memnun kaldım
durusenli [bilinmeyen] Damla’yı senın dediğin şekilde deneyecem ama zararı olmaz mı benım bebeğim kolik Dr sadece beş damla sabah akşam dedi sen fayda gördün mü düzeldi bebeğin
Ecee9416 Kızım 37 günlük 🌸 Bizde doktor tavsiyesiyle 1 haftalıktan itibaren şurubunu kullanmaya başladık. Fakat doktor bir ölçü söylemedi. Eczacı da sabah öğle akşam 5ml verebilirsin dedi. Ama 1 haftalık bebek için o ölçü bana çok geldi 🤷🏼♀️ Bende sabah akşam 3 ml verdim. Ve gayette işe yaradı 😁 uyku düzenimiz oturdu. Şimdilerde sabah akşam 3 ml öğlenleri de 2 ml veriyorum.