kizlar bebegim az emiyo artik ve cok uyuyo sizce kansizliktanmi uyuyo gece gunduz en fazla gunde toplansan 4 5 saat ayakta uyaniktir uyandigi zamanda bagirarak konusuyo ikiniyo surekli ateside yok ama sorum sizin bebekler gunde kac kez kac dk emiyo? bez sayiniz ne kadar? ne kadar uyuyorlar? malum virusten cikamiyoruz hasteneye